jueves, 23 de febrero de 2012




ANÁLISIS CRÍTIC DE ANUNCIS PUBLICITARIS

PRENSA, INTERNET...

Pere Marquès - UAB (2001)

ANÀLISIS OBJETIU. ¿Qué veiem?

Nom del producte / marca: BMW

Eslogan /logotip:

Descripció del producte i dels destinataris: Cotxes, per a homes.

TIPUS DE CAMPANYA: campanya de nou producte

TRACTAMENT DEL PRODUCTE: el tracten com un producte per a homes i per que disfrutin.

Aspectes sintàctics - expressius: Pla tres quarts, centrat, hi ha profunditat de camp, llum uniforme, al fons un tros de l'havitació.

Tractament lingüístic: popular

Text escrit: Escrit: missatges que s’emeten: “The ultimate attraction” Escrit amb tipografia clara i entenedora.


ANÁLISIS SUBJETIVO. ¿Qué nos sugiere?


Impacte del anunci:

Crec que es un anunci bastant aconseguit peró amb un punt amarg molt mascliste.

Presentació del producte:

El presenten com si fos una revista però el que vol anunciar es un cotxe.

Públic al que se dirigeix l’anunci:

Homes al quals els agradi conduir, el cotxes i disfrutin conduint.

Estrategia comunicativa - persuasiva:

Capta l'atenció perque es un fet molt intim d'una parella, peró ens fa recular el fet de que l'home en contes de voler veure la cara de la seva amant miri una revista de cotxes.






ANÁLISIS CRÍTIC DE ANUNCIS PUBLICITARIS


PRENSA, INTERNET...

Pere Marquès - UAB (2001)

ANÀLISIS OBJETIU. ¿Qué veiem?

Nom del producte / marca: Adidas

Eslogan /logotip:

Descripció del producte i dels destinataris: Roba esportiva i calçat per a dones.

TIPUS DE CAMPANYA: campanya de manteniment.

TRACTAMENT DEL PRODUCTE: presentació de les seves característiques

Aspectes sintàctics - expressius: Primer pla, centrat, no hi ha profunditat de camp, llum uniforme, fons sense color en canvi l’objecte en primer pla té molts colors.

Tractament lingüístic: popular

Text escrit: Escrit: missatges que s’emeten: “Women, From fashion to sport, find your look with stylist.” Escrit amb tipografia clara i entenedora.


ANÁLISIS SUBJETIVO. ¿Qué nos sugiere?

Impacte del anunci:

A simple vista ens agrada, perque es una mica minimalista, ja que es concentre tot en una figura (logotip de la marca de roba) i es on es concentren totes les demes formes i tots els colors. També en agrada peruqe hi ha poca informació escrita.

Es fàcil saber quina marca de roba és i que venen.

Presentació del producte:

La qualitat més clara es que és roba i complements esportius molt llampants i acolorits.

Públic al que se dirigeix l’anunci:

Dones joves d’un nivell sociocultural mitja que els agradi anar a la moda i fer esport.

Valors i estereotips que s’utilitzen com reclam o es manifesten:

Un dels estereotips d’aquest cartell es l’ús de color llampants i vius per roba de dona.

Estrategia comunicativa - persuasiva:

Ens capta l’atencio per totes les coses que hia fent el logotip de l’empresa, i pels colors.

Preten que compris algun dels productes de la marca, no ens presenta cap en concret. L’espectador es pot sentir identificat amb alguna de les coses que hi hagi, que li agradi o pel color.


No hay comentarios:

Publicar un comentario