viernes, 20 de abril de 2012

EMAD, La Garriga

Divendres 20 d'abril, cap a l'EMAD a La Garriga. Em fet tallers de disseny gráfic. Un taller de fotografia que consistia en fer dibuixos amb llenternes (lumigrafia) amb la llum apagada i l'obturador de la camara obert 20 segons (exposició llarga).

Després em utilitzat aquestes fotografies al segon taller per crear l'exterior de una capsa per una bombeta amb l'illustrator.


A l'últim taller em fet 3D. Amb un objecte ja creat (una capsa que contenia una bombeta) em aprés a moura'l de vista, cambiar l'aparença de les textures de cada objecte (important les fotografies del primer taller i utilitzant materiasl standart que et dona el programa). També em sigut capaços
de crear un sol fictisi per il·luminar l'escena en un lloc i temps determinat.


Taller de fotografia:






Packaging amb illustrator:




3DSMAX:



No hay comentarios:

Publicar un comentario